RABO Debiel

Ik ben nu zo woedend dat ik bloed wil zien. Mailtjes zonder naam zou je moeten negeren, maar ik wil NU KILLEN!
NEEM NOOIT RABOMOBIEL! JE WORDT BELAZERD!
Ze liegen gewoon, godverdegodver! Ik ben verbijsterd. Hoe kun je nu je correspondentie per anonieme mail afdoen?

“Geachte mevrouw de Korte,

Wij hebben uw brief inzake uw abonnement ontvangen.
U vermeldt dat u per ongeluk een abonnement heeft aangevraagd in plaats van een prepaid. Bij ontvangst van het pakket heeft u het formulier voor nummerbehoud ingevuld en geretourneerd.
Enige tijd later heeft u een prepaidtoestel voor uw dochter aangeschaft van Rabo Mobiel en heeft tevens bij dit toestel aanvraag voor nummerbehoud ingediend. Tot uw verbazing kreeg u te horen van onze klantenservice dat het abonnement niet be?´indigd was en dat de nummerportering voor uw abonnement was doorgevoerd.
Vervolgens geeft u aan dat u het geporteerde nummer geporteerd wilt hebben naar uw prepaid SIM-kaart, dat u uw geld gecrediteerd wilt hebben van het abonnement en dat u van alles een schriftelijk bevestiging wenst te hebben.

Wij kunnen u het volgende informeren.
Uit uw gegevens blijkt dat het abonnement met het nummer 0626426622 is be?´indigd op 03-12-2007 met een opzegtermijn van drie maanden. Dit betekent dat de daadwerkelijke einddatum van uw contract 03-03-2008 is. Wij vinden het erg vervelend dat de medewerker aan wie u in eerste instantie heeft doorgegeven dat uw abonnement be?´indigd mocht worgen, dit niet heeft gedaan, echter kunnen wij uw abonnement niet eerder laten aflopen dan de hierboven vermelde datum.

Betreffende uw nummerportering kunnen wij u het volgende informeren.
Uit uw gegevens blijkt dat op 30-10-2007 het nummer 0626426622 is overgezet op uw abonnement. Het is helaas niet mogelijk om telefoonnummers binnen Rabo Mobiel te porteren. Het is dus niet mogelijk om het nummer 0626426622 over te zetten op uw prepaid.

Gezien het feit dat wij niet in kunnen staan voor handelingen van klanten zelf, kunnen wij, uw situatie begrijpende, de kosten echter niet aan u crediteren.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben ge????nformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Rabo Mobiel

Wij zijn voor verdere vragen telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 22 uur en op zaterdag van 10 tot 16 uur. U kunt ons bereiken via 0900-9890 (‚Äö?Ñ?? ¬¨¬Æ0,10 per minuut) of vanuit het buitenland +31 61 800 7300 (‚Äö?Ñ?? ¬¨¬Æ0,10 per minuut + de kosten voor internationaal bellen naar Nederland)”

3 thoughts on “RABO Debiel”

  1. Ongelooflijk zeg…. Dankzij jou heb ik dus nu gewoon bij Phonehouse de zaken geregeld en niet RABO-debiel genomen. Wel leuk gefotografeerd trouwens zo op dat bloemetje….

  2. je was in de spambak terecht gekomen, Jeannet.

    Ik heb mijn woede van me afgereden net, laatste stukje van de reis was zo mooi! Oei wat hou ik van dit landschap.

Comments are closed.